Fandom

Kraftens Arkiver

X-wing: Isard's Revenge

662pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

XWIsardsRevenge.jpg
X-wing: Isard's Revenge
Forfatter
Forfatter(e)

Michael A. Stackpole

Omslags tegner

Paul Youll

Udgivelses information
Forlag

Bantam Spectra

Udgivelsesdato

April 13, 1999

Medie type

Paperback

Sidetal

336

ISBN

0553579037

Kronologi
Canon

C

Era

New Republic era

Tid

9 ABY

Serie

X-wing

Foregående

The Last Command

Næste

I, Jedi

Isard's Revenge er den 8. bog i X-wing serien, skrevet i 1999 af Michael A. Stackpole. Fortælleren i lydbogen var Anthony Heald.

Udgiverens resume

Små, hurtige, og dødbringede, de berømte X-wing fightere har fortjent deres omdømme som Oprørsalliancen's ultimative angrebsstyrke i store slag, og deres sidste forsvarsrække. Nu må de samarbejde med med ondskaben selv. En kvinde hvis eneste mål er deres udryddelse.

Det er den slags mission kun Wedge Antilles og Rogue Squadron kan finde på at sige ja til. De laver et angreb mod umulige odds på en fjendtlig fæstning—kun for at blive reddet fra den sikre død af en uventet allieret. Ysanne Isard, den nådesløse kejserlige kommandør, er tilsyneladende kommet tilbage ud af den blå luft. Nu foreslår hun en uventet alliance, og tilbyder Wedge at redde hans kammerater fra krigsherren Admiral Krennel's sadistiske fangelejr. Men hendes tilbud er ikke uden en pris. Wedge skal lede Rogue Squadron i Isard's krig mod en fjende hun selv har skabt. Det er et tilbud Wedge helst ville sige nej til, for Isard vil helt sikkert forråde dem. Men hvordan kan de efterlade deres venner hos Krennel? Svaret er simpelt: det kan de ikke—heller ikke selvom det vil resultere i at de bliver fanget mellem Krennel's ondskab og Isard's forræderi.

Personer i bogen

Rogues Squadron

Support personale

Den Nye Republiks militær

Den Nye Republiks Efterretningstjeneste

Ciutric Herredømmets styrker

Besætningen på Errant Venture

Besætningen på Pulsar Skate

Andre karakterer

Imperiets styrker

Forside galleri

Dette er et galleri med de forskellige landes forsider til X-wing: Isard's Revenge.

Links

Andre sprog

Also on Fandom

Random Wiki