Fandom

Kraftens Arkiver

Eruption

662pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Eruption er en kort historie skrevet af John Ostrander, som blev vist i Star Wars Insider 141. Historien handler om Hawk Ryo og Lanoree Brock. Eruption's lydbog er inkluderet med Dawn of the Jedi: Into the Void lydbogen, fortalt af January LaVoy.

Handling

To Je'daii Rejsende er blevet sendt af Je'daii Ordenen for at skabe fred imellem Dessain Mining og deres arbejdere. Arbejderne er sure på selskabet, da de ikke synes at de bliver behandlet ordenligt nok. For at skabe fred, beslutter arbejdernes repræsentant at ejeren af selskabets datter, Oma Dessain og repræsentantens ældste søn, Brom Santis skal giftes. Uheldigvis bliver den unge Oma kidnappet af Dessain Mining's rival, Baron Volnos Ryo. De to rejsende fra Jedi Rådet, Hawk Ryo og Lanoree Brock ankommer til planeten, hvor Lanoree holder freden i ro, imens Hawk leder efter Oma. Efter noget tid, udløses en vulkan i byen, som får Baron Volnos Ryo og hans arbejdere til at flygte fra byen. Dette giver tid nok for at Hawk kan redde Oma og tage hende tilbage til Dessain Mining, men da Oma kommer tilbage, beslutter hun sig at hun ikke vil giftes med Brom Santis alligevel og de to Je'daii Rejsende er nødt til at endnu engang skabe fred imellem arbejderne og Dessain Mining. Da det er gjort, rejser Lanoree tilbage til planet Tython for at rapportere hvad der er sket til Je'daii Rådet, imens Hawk rejser til Furies Gate, for en special mission.

Optrædelser

Karakterer

Begivenheder

Lokationer

Organisationer og titler

Arter

Køretøjer

Teknologi

Andet

Bibliografi

Also on Fandom

Random Wiki